Kapcsolat - Email cím: info@scheiberdora.hu

Kedves Szülők!

ÉLETVESZÉLY ESETÉN HÍVJON MENTŐT OTTHONÁBAN !

A RENDELŐBEN ÉLETVESZÉLY ESETÉN KOPOGJON AZ AJTÓN! De kizárólag csak ebben az esetben!

A praxisba közel 1011 gyermek tartozik. Évente kb. 110-130 újszülött érkezik. Az éves betegforgalom 6000-7000 korul mozog, ebből kb 2000 történik tanácsadás keretében. Naponta átlagosan 100-120 telefonhívást, smst, viber üzenetet , emailt kezelünk, melynek 3/4 betegekkel, a maradék a praxis ügyviteléhez kapcsolódik. Ezért kérjük a kérdése súlyossága szerint mindig mérlegelje, milyen kommunikációs csatornát használ.

Kérjük legyen tekintettel a rendelőben levő gyerekekre , úgy mintha sajátja lenne. Azaz NE kopogjon a rendelő ajtón!

Kérdés esetén kérem írjon smst, vagy viber üzenetet és visszajelzek, vagy visszahívom, amint lehetőségem van. Komplikáltabb, nem akut, nem sürgős kérdések, laborleletek értelmezése esetén kérem küldjön e-mailt, amire 48-72 órán belül válaszolok. Amennyiben labortól függ a további előre egyeztetett terápia, igyekszem hamarabb átnézni a leletet, de ez esetben kérem egyidejűleg smst is küldjön. Rendelések, tanácsadások alatt a vizsgálati helyzetben lévő gyerekekre koncentrálunk, így ezt követően van módunk megválaszolni kérdésüket. Ebben kérjük szíves megértésüket.

A telefonhívásokat kérjük racionálisan szíveskedjenek mérlegelni a rendelések, a tanácsadások és rendelési időn kívüli praxissal kapcsolatos ügyintézések és nem utolsó sorban magánéletünk tiszteletben tartása érdekében. Az indokolatlan telefonhívások megszaporodása, és az egészségügyi személyzet jól ismert kiégésének elkerülése miatt szükségesnek tartjuk a telefonhívásokra vonatkozó ajánlás megfogalmazását.

Ez szükséges ahhoz, hogy telefonszámaink más kollégákkal szemben folyamatos elérhetőséget biztosítson, a ténylegesen betegség miatt hozzánk fordulók érdekében!

SZÜKSÉGES A TELEFONOS KAPCSOLATTARTÁS, sőt jellemzően én magam kérem sms-ben való visszajelzését a szülőknek a kritikusabbnak tartott:

- légzési elégtelenség jeleit

- hasmenés, hányás miatt kiszáradás jeleit

- súlyosabb allergiás tüneteket mutató gyermekek

- koraszülöttek

- újszülöttek

- nem kielégítő súlyfejlődést mutató csecsemők stb.

esetében! Ezen betegek szüleit minden esetben, amint lehetőségem van és sms-ben nem megválaszolható, visszahívom.

INDOKOLT A TELEFONOS KAPCSOLATTARTÁS, amennyiben az általam ajánlott terápiát illetően bizonytalanság van, a patika nem az előírt gyógyszert tudja kiadni, nem következik be kielégítő állapot javulás, vagy kifejezett állapotromlás - aluszékonyság, folyadékbevitel nehezítettsége, szokatlan bőrtünetek, csillapíthatatlan láz - figyelhető meg gyermeküknél!!

NEM INDOKOLT TELEFONHÍVÁST KEZDEMÉNYEZNI, AZAZ KÉRJÜK KÜLDJENEK SMS-t vagy e-mailt, MELY EGYÉBKÉNT IS KÉRÉSEIK ÍROTT DOKUMENTÁCIÓJÁT KÉPEZIK pl.:

- táppénz indítása

- igazoláskérés

- banális náthák, kötőhártya gyulladások, szövődménymentes hasmenés hányás stb.

- beutaló kérés

- receptírás

- időpont módosítás miatt.

Kérjük, szíves közreműködésüket magánéletünk, családjaink életének tiszteletben tartására pihenő időnkben, nem visszaélni elérhetőségünkkel:

Azaz nem szívesen ébredtem egy kimerítő betegforgalmú hét után, egy péntek esti családi színházi estet követően szombat reggel 8.21-kor telefoncsörgésre, hogy mi a teendő, ha a láztalan gyermeknél zöldes orrfolyás jelentkezett :). Nagyon fontos, hogy minden megértésünk mellett, nem tudjuk és nem is szeretnénk a szülők náthából eredő kimerültségének terhét átvállalni.

Vasárnap este, vagy kiérdemelt szabadságunk alatt nem jó érzés, házhoz hívást visszautasítani, mert a szülők nyaralása alatt a a megbízott gondviselőnek terhes a gyermek rendelőbe való beszállításának megoldása. A gyermek felügyeletének, szállításának megoldása NEM orvosi feladat!!

Ha ezt sikerül tiszteletben tartani, akkor viszont cserébe ígérjük , igyekszünk elérhetőségünk biztosítani azoknak, akiknél a pl. egy bélelzáródás gyanúja miatt gyors betegút szervezésre van szükség!

Azt hiszem, ez az együttműködés mindannyiunk érdekét közösen szolgálja.